مهفابلاگ

از هر دری سخنی

مهفابلاگ

از هر دری سخنی

مهفابلاگ
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ق.ظ

معرفی کتاب اثر مرکب

بیایید با هم صادق باشیم!

شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت.

بیایید صادق‌تر باشیم!

درآمدهای میلیونی تنها با داشتن اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر نیست. شما هرگز نمی‌توانید با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. هیچ کدام از چیزهایی که شما به دنبال آنها هستید به صورت یک بسته در فروشگاه‌ها عرضه نمی‌شود. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این سوال جواب دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اما باور این جملات نقطه شروع است.

اگر تا اینجای قصه را می‌توانید بازی کنید برای شما یک پیشنهاد ردنشدنی داریم. پیشنهادی درست شبیه یک نوشیدنی گرم وقتی دست‌هایتان از شدت سرما بی حس شده است.

پیشنهاد ما انجام تغییرات و روش‌هاییست که «دارن هاردی» در کتاب  «اثر مرکب»  برای شما نوشته است. این تغییرات به هیچ‌وجه اطلاعات جدیدی نیست. بلکه تمام کارهایی است که شما می‌دانید و انجام نمی‌دهید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
mf

نظرات (۱)

۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۰۶ سمیه لاریمی
ممنون از معرفی چنین کتاب های خوبی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی